Атестація педагогічних працівників
- Англійська
- Біологія
- Географія
- Інформатика
- Історія
- Математика
- Музика
- Організатор
- Основи здоров’я
- Початкова школа
- Початкова етика
- Світова
- Трудове
- Українська
- Фізика
- Фізкультура
- Хімія
- Художня культура
Атестація вчителів англійської мови
школи-інтарнату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Бабіченко Вікторія Вікторівна |
вища, переклад |
учитель англійської мови |
3 р. | 2013 | 2014 | Діалогічне мовлення як метод вдосконалення усного мовлення на уроках англійської мови. | |||
2. | Поліщук Майя Миколаївна |
вчитель англійської мови |
учитель англійської мови |
13 р. | 2011 | 2012, вища |
2016 | 2017 | Підвищення та удосконалення рівня знань учнів з іноземної мови методом тестових технологій |
Атестація вчителів біології
школи-інтернату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Любарець Олена Віталіївна |
вища, вчитель біології і хімії |
учитель біології |
31 р. | 2009 | 2010, вища категорія старший учитель |
2014 | 2015 | Інноваційні методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності учнів з вадами зору учнів на уроках біології |
Атестація вчителів географії
школи-інтарнату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Галущенко Віра Станіславівна |
вища, вчитель географії |
вчитель географії | 52 р. | 2010 | 2011 вища к. |
2015 | 2016 | Виховання екологічної свідомості на уроках географії | |
2. | Коваленко Євгенія Сергіївна |
вища, вчитель географії |
вчитель географії | 22р. | 2011 | 2011, вища |
2016 | 2016 | Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні географії |
Атестація вчителів інформатики
школи-інтарнату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Раздєлова Галина Олександрівна |
вища, фізика і математика |
вчитель математики | 14 р. | 2012 | 2012 І кат. |
2017 | 2017 | Особливості вивчення інформатики слабозорими учнями | |
2. | Грашина Оксана Валентинівна |
вища, початкове навчання |
учитель початкових | 11 р. | 2010 | 2011, вища |
2015 | 2016 | Особливості вивчення інформатики в 2 класі слабозорими учнями |
Атестація вчителів історії
школи-інтарнату № 4 м. Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Богач Катерина Яківна |
вища, вчитель історії і суспільство-знавства |
учитель історії |
42 р. | 2011 | 2012 вища |
2016 | 2017 | Патріотичне виховання як основа духовного розвитку особистості – складова частина громадянського світогляду | |
2. | Чудаковський Микола Григорович |
вища, вчитель історії і суспільство-знавства |
учитель історії |
34 р. | 2012 | 2013, вища |
2017 | 2018 | Особистісно зорієнтоване навчання на уроках історії |
Атестація вчителів математики
школи-інтернату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Рябікова Віра Борисівна |
вища, математика і програмування |
учитель математики | 43 р. | 2009 | 2010 вища |
2014 | 2015 | Вивчення теми “Квадратні рівняння з параметрами у 9 класі” |
|
2. | Раздєлова Галина Олександррівна |
вища, фізика і математика | учитель математики | 11 р. | 2012 | 2012 р. І к. |
2017 | 2017 | Використання сучасних інтегрованих технологій на уроках математики в 7 класі | |
3. | Геденач Сергій Анатолійович |
вища, радіо-фізика та електроніка; тифлопедагогіка |
учитель математики | 23 р. | 2010 | 2011 р. І к. |
2015 | 2016 | Вправи для повторення – запорука успішного оволодіння новим матеріалом на уроках математики у 6-х класах для дітей з вадами зору” | |
4. | Синяченко Іван Миколайович |
вища, математика, тифлопедагогіка | заступ- ник директора |
44 р. | 2010 | 2010 р. вища |
2015 | 2015 | Графічні моделі задач на рух |
Атестація вчителів музики
школи-інтарнату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Білий Олександр Устимович |
середня спеціальна, керівник оркестру народних інструментів |
учитель музики | 49 р. | 2011 | 2012 р. спеціаліст |
2016 | 2017 | Розвиток музичного слуху у дітей з пониженим зором |
Атестація вчителів, які викладають курс “Основи здоров’я”,
школи-інтарнату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Раздєлова Галина Олександррівна |
вища, фізика і математика |
вчитель марематики | 11 р. | 2011 | 2012 І категорія |
2016 | 2017 | Соціальні фактори ризику для здоров’я підлітків |
Атестація вчителів початкових класів
школи-інтернату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Кате- горія, звання |
Рік прох. курс. перс- пект. |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Бурова Ірина Вадимівна |
вища, вчитель допоміжної школи |
вчитель початкових класів |
38 р. | вища | 2010 | 2014 | 2015 | Дидактичні ігри, вправи, ігрові проблемно-прак- тичні ситуації внавчанні мате- матики с/з дітей |
|
2. | Білай Марія Володимирівна |
вища, дефектологія |
вчитель початкових класів |
17 р. | вища | 2012 | 2017 | 2017 | Корекція зору на уроках трудового навчання в 1-4-х класах |
|
3. | Викупець Ірина Миколаївна |
вища. вчитель початкових класів |
вчитель початкових класів |
26 р. | вища | 2010 | 2015 | 2015 | Формування фонематичного слуху, розвиток зв’язного мовлення в учнів 1 класу | |
4. | Чаузова Лілія Іванівна |
вища, Дефектологія |
вчитель початкових класів |
18 р. | вища | 2011 | 2016 | 2016 | Цікаві завдання на уроках математики | |
5. | Портних Ірина Іванівна |
вища, Дефектологія |
вчитель початкових класів |
13 р. | вища | 2009 | 2014 | 2014 | Мовні ігри і забави у навчанні мови |
|
6. | Радченко Ірина Андріївна |
вища, педагог допоміжної школи |
вчитель початкових класів |
21 р. | вища | 2009 | 2014 | 2014 | Українські при- слів’я, приказки, загадки на уроках української мови |
|
7. | Грашина Оксана Валентинівна |
вища. початкове навчання |
вчитель початкових класів |
14 р. | вища | 2010 | 2015 | 2011 | Застосування нетрадиційних уроків в початковій школі | |
8. | Стадник Людмила Олександрівна | вища, корекційна освіта |
вчитель початкових класів |
26 р | вища | 2008 | 2013 | 2013 | Організація ігро- вої діяльності на уроках математики |
|
9. | Литвин Уляна Миколаївна |
вища, Дефектологія |
читель початкових класів |
I | 2010 | 2015 | 2015 | Логічні завдання на уроках математики, як засіб продуктив- ного мислення молодших шк. |
Атестація вчителів християнської етики
школи-інтернату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Пед. стаж | Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Рік прох. курс. | Перспектива | Рік атестації | Перспектива | Категорія звання | Пробл. над якою працює вчитель |
1. | Бурова Ірина Вадимівна |
38 р. | вища, вчитель допоміжної школи |
вчитель початкових класів |
2010 | 2015 | 2011 | 2016 | вища | Дидактичні ігри, вправи, ігрові проблемно-практичні ситуації в навчанні математики с/з дітей |
2. | Білай Марія Володимирівна |
17 р. | вища, дефекто- логія |
вчитель початкових класів |
2012 | 2017 | 2013 | 2018 | вища | Корекція зору на уроках трудового навчання в 1-4-х класах |
3. | Викупець Ірина Миколаївна |
26 р. | вища, вчитель початкових класів |
вчитель початкових класів |
2010 | 2015 | 2011 | 2016 | вища | Формування фонематичного слуху, розвиток зв’язного мовлен- ня в учнів 1 класу |
4. | Литвин Уляна Миколаївна |
15 р. | вища, дефекто- логія |
вчитель початкових класів |
2010 | 2015 | 2011 | 2016 | І | Логічні завдання на уроках математики як засіб пропродуктивного мислення |
5. | Радченко Ірина Андріївна |
20 р. | вища, педагог допоміжної школи |
вчитель початкових класів |
2009 | 2014 | 2010 | 2015 | вища | Українські прислів’я, приказки, загадки на уроках української мови |
6. | Грашина Оксана Валентинівна |
11р. | вища, початкове навчання |
вчитель початкових |
2010 | 2011 | 2015 | 2016 | вища, | Застосування нетрадиційних уроків в початковій школі |
7. | Стадник Людмила Олександрівна | 26 р. | вища, корекційна освіта |
вчитель початкових |
2008 | 2013 | 2009 | 2014 | спец. | Організація ігрової діяльності на уроках математики |
Атестація вчителів світової літератури
школи-інтернату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Кульчицький Борис Іванович |
вища, вчитель російської мови і літератури |
учитель світової літерату-ри |
59 р. | 2008 | 2009 р. вища |
2013 | 2014 | Визначення духовних багатств людства в творах літератури і фольклорі |
Атестація вчителів трудового навчання
школи-інтернату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Щуренко Микола Миколайович |
вища, вчитель загально- технічних дисциплін і фізики |
учитель трудового навчання |
33 р. | 2009 | 2010 р. вища |
2014 | 2015 | Вдосконалення методики проведення практичних робіт з електротехніки | |
2. | Швець Наталія Василівна |
вища, організатор-методист дошкільного виховання |
учитель трудового навчання |
23 р. | 2010 | 2010, вища |
2015 | 2015 | Формування ціле- направлених рухів та розвиток творчих здібностей у дітей з вадами зору на уроках трудового навчання |
Атестація вчителів української мови і літератури
школи-інтернату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Прудникова Ірина Володимирівна |
вища, українська мова і література, сурдопедагог | учитель укр. мови і літератури | 21 р. | 2011 | 2012 р. вища, старший учитель |
2016 | 2017 | Проектні технології на уроках української мови та літератури | |
2. | Кулик Лариса Олександрівна |
вища, учитель української мови і літератури | учитель укр. мови і літератури | 11 р. | 2011 | 2011 р. вища. |
2016 | 2017 | Застосування інтерактивних методів навчання як один із шляхів підвищення ефективності уроків української мови та літератури | |
3. | Скляр Вікторія Миколаївна |
вища, учитель української мови і літератури | учитель укр. мови і літератури | 11 р. | 2010 | 2010 р. вища |
2015 | 2015 | Розвиток критичного та креативного мислення на уроках української мови та літератури |
Атестація вчителів фізики
школи-інтернату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Юхименко Стелла Дмитрівна |
вища, вчитель фізи-ки і праці, вчитель шкіл сліпих і слабозорих |
учитель фізики |
52 р. | 2010 | 2011 р. вища вчитель- методист |
2015 | 2015 | Використання лабораторного і фрагментарного експерименту на уроках фізики з метою розширення, закріплення і корекції знань і практичних навичок учнів з вадами зору |
Атестація вчителів фізкультури
школи-інтарнату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Туголукова Катерина Борисівна |
вища, тренер-викладач |
учитель фізичної культури |
3 р. | 2012 | 2012 ІІ |
2017 | 2017 | Рухлива гра як засіб фізичного виховання дітей з вадами зору | |
2. | Гудзь Петро Васильович |
вища, вчитель фізичної культури |
учитель фізичної культури |
32 р. | 2011 | 2012, вища |
2016 | 2017 | Роль ігрового процесу на заняттях ЛФК | |
3. | Махун Сергій Миколайович |
Вища, інструктор з фізкультури |
інструктор з фізкультури | 2 р. | 2013 | 2013 ІІ |
2018 | 2018 | Вплив фізичного навантаження на серцево-легеневу систему дітей молодшого шкільного віку | |
4. | Назаревич Юрій Дмитрович |
вища, фізичне виховання |
учитель фізичної культури |
– | спеціаліст | 2014 | 2015 | Способи і методи загартування дітей з вадами зору |
Атестація вчителів хімії
школи-інтернату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Шейніч Анжела Володимирівна |
вища, вчитель хімії |
директор | 20 р. | 2010 | 2010 р. вища |
2015 | 2015 | Використання прогресивних педагогічних технологій у підвищенні ефективності уроків хімії | |
2. | Любарець Олена Віталіївна |
вища, вчитель біології і хімії |
учитель біології |
31р. | 2009 р. | 2010, вища категорія старший учитель |
2014 | 2015 | Використання тестових технологій в процесі вивчення хімії |
Атестація вчителів, які читають курс “Художня культура”,
школи-інтарнату № 4 Оболонського району м. Києва
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
Курси рік про- ходж. |
Атес-тація. Рік, резуль -тат |
Курси, рік, перспектива | Атестація, рік. перспектива | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Курскієва Зоя Павлівна |
середня спеціальна, вчитель російської мови |
вихователь | 28 р. | 2011 | 2012 “спеці- аліст” |
2016 | 2017 | Художня культура – джерело пробудження особистісно-позитивного ставлення молоді до мистецьких цінностей |
Експертна оцінка педагога-організатора
школи-інтарнату № 4 Оболонського району м. Києва на 01.09.2013 року
№ | П.І.П. вчителя |
Освіта, спеціаль-ність за дипломом | Посада | Пед. стаж |
В яких класах працює. | Курси, рік про- ходж. |
Атеста- ція. Рік, резуль- тат |
Галу-зеві нагоро-ди, відзн. |
Домашня адреса, телефон | Проблема, над якою працює вчитель | Примітка |
1. | Осовська Ірина Володимирівна |
вища, вчитель початкових класів |
педагог- організвтор |
5 р. | Київ-75, вул.Лісова, 64, кв.7 401-88-68 | Етапи процесу виховання. Управління процесом виховання |
Довідка про якісний склад педагогів-організаторів
школи-інтернату № 4 на 01.09.2013 року
Всього _________________1_______
З них: вищої категорії ______________
І категорії ______________________
ІІ категорії _____________________
Спеціалістів _________1___________
Вчителів-методистів ______________
Старших вчителів ________________
Директор школи Шейніч А.В